FANDOM

Black Hole " to jedenasty odcinek sezonu 1.

Streszczenie

The Ren and Stimpy Show S1 E12 - Black Hole

Podróżując w przestrzeni, Komandor Hoek i Cadet Stimpy zostają wciągnięci w "ohydny wir" (czarna dziura). Kiedy zostaną wciągnięci, wyjdą przez drugą stronę czarnej dziury. Zostali teleportowani do innego wszechświata ... naprawdę niesamowity. W tym wszechświecie podróżują, próbując znaleźć drogę wyjścia, ale dalej przerażająco mutują w inne niesamowite formy. W końcu docierają do góry skarpet, które były brakującymi lewymi skarpetkami na świecie. Stimpy "czasoprzestrzeń doohickey" następnie powiadamia go, że jeśli nie dostaną się do bramki międzywymiarowej do 15.00, zostaną tam uwięzieni na zawsze. Ren dowiaduje się, że to za 5 minut. Dostają się tam na czas, ale dowiadują się, że płacą za jazdę tylko z daną walutą. Zostają wyrzuceni. Ren wyjaśnia, że ​​będą mutować, dopóki ich cząsteczki nie rozpadną się i nie rozproszą. Stimpy postanawia raczej implodować niż rozpadać się.Więc on ustawia urządzenie na implode. Ale potem nagle dowiaduje się, że przez cały czas miał tutejszą walutę. To sprawia, że ​​Ren jest zły. Właśnie wtedy, gdy ma zamiar uderzyć w Stimpy, Stimpy imploduje. Wtedy Ren to robi. Potem pojawia się logo pokazu, ale oczy Ren i Stimpy zostały zaszokowane.

Ciekawostki

  • Ten odcinek jest pierwszym, który pojawi się w 1992 roku.
  • Ten odcinek i Stimpy's Invention to jedyne dwa odcinki pierwszego sezonu, emitowane w 1992 roku. Każdy kolejny odcinek z pierwszego sezonu został wyemitowany w 1991 roku.
  • Jest to pierwszy odcinek wyreżyserowany przez Boba Campa , mimo że odcinek nie ma charakteru reżyserskiego.
  • To ostatni odcinek serialu animowanego przez Bon-Art.
  • Jest to ostatni odcinek komandora Höka i Cadet Stimpy autorstwa Spümcø .